Všeobecné podmínky připojení k
neveřejné telekomunikační síti Vlastimil Burka platné od 1.10.2012.
Poskytovatel:
Vlastimil Burka, Kratonohy 77, 50324
IČO: 73575411, DIČ: CZ8106193095, tel.: 775141757, mail: servis@linecom.cz
Popis
služby:
Vlastimil Burka poskytuje telekomunikační služby neveřejnou formou dle GL
27/5/2000, 28/5/2000 a 12/R/2000 (poskytování přenosu dat, přístupu k
internetu). Služba je poskytována na území Královéhradeckého regionu a z jejího
užívání jsou předem vyloučeni:
Poskytovatel
si vyhrazuje právo rozhodnout o dalších oblastech a podmínkách
na jejichž základě budou předem vyloučeni další uživatelé právnické nebo
fyzické osoby z užívání sítě.
Práva a povinnosti poskytovatele a uživatele:
Jsou definovány smlouvou o poskytování telekomunikačních služeb. Zahájení
služeb je podmíněno podepsáním smlouvy oběma stranami.
Ceny za služby nabízené poskytovatelem:
Jsou definovány smlouvou o poskytování telekomunikačních služeb a ceníkem.
Ceník je nedílnou součástí smlouvy, dále je zveřejněn na http://www.burkovi.cz. Všechny ceny v
ceníku jsou uvedeny včetně DPH i bez DPH.
Vyúčtování a platební podmínky:
Vyúčtování veškerých služeb poskytovatele je prováděno platebním kalendářem u
daňových subjektů daňovým dokladem. Daňový doklad je pro účastníka vystaven
pouze v elektronické podobě a je přístupný na stránkách poskytovatele a déle je
zasílán na účastníkem uvedenou emailovou schránku. Veškeré úhrady za služby i
přeplatky může poskytovatel použít na úhradu všech existujících nedoplatků ve
vyúčtováních a to i mezi jednotlivými typy služeb. Je-li účastník v prodlení s
placením jakýchkoli úhrad, má poskytovatel právo požadovat úhradu úroku z
prodlení, a to ve výši 0,25% z dlužné částky za každý den prodlení.
Omezení poskytování služby:
Poskytovatel je oprávněn na nezbytně nutnou dobu omezit nebo přerušit
poskytování služby z technických důvodů např. k opravě, nebo údržbě zařízení.
Nahlášené závady (tzv. reklamace dodávky služeb) řeší poskytovatel bez
zbytečného odkladu, nejpozději do 24 pracovních hodin. Účastník má právo na
náhradu, bude-li jeho reklamace uznána jako oprávněná a doba opravy přesáhla
maximální dobu uvedenou ve všeobecných podmínkách. Provozovatel nodpovídá za škody způsobené nefunkčností poskytování
služby.
Náhrada za nedodržení dostupnosti služby je stanovena formou slevy s
progresivním koeficientem plnění dle tabulky:
úhrnná doba poruch |
výše slevy |
0-24 hodin |
0% |
24-48 hodin |
25% |
48-72 hodin |
50% |
> 72 hodin |
99% |
Podání
Reklamace nemá odkladný účinek na úhradu platby za poskytnuté služby.
Společná a
závěrečná ustanovení:
Veškerá oznámení a informace dle těchto Všeobecných podmínek je možné také
provádět emailem, popřípadě sdělovat formou zveřejnění na webových stránkách
poskytovatele.
Práva a povinnosti smluvních stran sjednaná smlouvou o poskytování
telekomunikačních služeb mají přednost před ustanoveními v těchto Všeobecných
podmínkách.